Η ηθοποιός Ναταλία Πελέκα μιλάει στο Theater Stage

Η ηθοποιός Ναταλία Πελέκα με αφορμή τους «Σεμνότυφους» μιλάει στο Theater Stage για την παράσταση που ανεβαίνει φέτος σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη στο Θέατρο Μικρός Κεραμεικός.

Αυτή την περίοδο πρωταγωνιστείς στην παράσταση «Οι σεμνότυφοι» στο Θέατρο Μικρός Κεραμεικός. Μίλησε μας για αυτήν.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο που πραγματεύεται τις ερωτικές και συντροφικές σχέσεις σε μια περίοδο κρίσης. Μια κωμωδία με πολύ βαθιά νοήματα που ξετυλίγει το κουβάρι της δυσκολίας της ανθρώπινης επικοινωνίας στο σήμερα. Είναι μια δουλειά με εξαιρετικούς συνεργάτες για την οποία νιώθω πολύ περιφανή και χαρούμενη που είμαι μέρος της!

Πες μας δύο λόγια για το ρόλο που υποδύεσαι.

Είναι ένα άτομο βαθιά τραυματισμένο, που προσπαθεί να ξεφύγει από το παρελθόν και να σώσει τη σχέση του. Νιώθει ερωτική απόρριψη από τον άνθρωπό της πράγμα που είναι πολύ σκληρό. Παλεύει με πάθος και είναι αποφασισμένη να βρει τη λύση ακροβατώντας ανάμεσα στο όλα ή τίποτα.

Ποιο πιστεύεις πως είναι το μυστικό για μια επιτυχημένη σχέση; 

Χαχαχα! Δεν νομίζω ότι είμαι το κατάλληλο άτομο να απαντήσει σε αυτό, είμαι από επιλογή αρκετά χρόνια εκτός συμβατικής σχέσης. Σίγουρα πάντως η επικοινωνία, η κατανόηση και η ειλικρίνεια πιστεύω ότι παίζουν σημαντικό ρόλο. 

Τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην ενασχόληση σου με την υποκριτική;

Για εμένα είναι ένας τρόπο να ισορροπώ στην καθημερινότητα μου. Ο σκηνικός χρόνος είναι από τις ελάχιστες στιγμές που το μυαλό μου σταματάει να σκέφτεται και αφήνεται. Όπως έχω ξαναπεί είναι ο μεγαλύτερος έρωτας που έχω βιώσει. 

Μετά τον ιό του κορωνοϊού και με τις δεδομένες δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας, πόσο πιστεύεις πως βοηθάει η παράστασή σας στην ψυχολογία του θεατή;

Γενικά το θέατρο και η τέχνη μας βοηθάει στο να ανοίξουμε το πνεύμα μας και την ψυχή μας. Ειδικά σε περιόδους κρίσεων η τέχνη αποτελεί μεγάλο καταφύγιο. 

Θα σε δούμε κάπου αλλού φέτος η στο άμεσο μέλλον;

Υπάρχουν διάφορα ενδιαφέροντα πραγματάκια στον ορίζοντα, αλλά όχι κάτι ανακοινώσιμο προς το παρόν! Σας περιμένουμε με χαρά στην παράσταση μας «οι Σεμνότυφοι» στον Μικρό Κεραμεικό κάθε Σάββατο στις 21.00 και κάθε Κυριακή στις 18.00!! 

Του Γιάννη Σεβαστίκογλου

Σχόλια