Χριστιάννα Ανανιάδου: "Δίνω τεράστια σημασία στους συνεργάτες"

Η Χριστιάννα Ανανιάδου πρωταγωνιστεί στην παράσταση "Δείπνο Βασιλισσών" η οποία μετά τη μεγάλη της επιτυχία επαναλαμβάνεται για 2η χρονιά αυτή τη φορά στο Θέατρο ΠΚ.Μιλάει στο Theater Stage για τις συνεργασίες που έχει κάνει και μας εξομολογείται ποιό είναι το τέλειο δείπνο για εκείνη...

Σε βρίσκουμε φέτος στο θέατρο ΠΚ και  στη μαύρη κωμωδία “Δείπνο Βασιλισσών” στην οποία είσαι η Κλεοπάτρα. Πες μας λίγα λόγια για την παράσταση και για το χαρακτήρα που υποδύεσαι;

Το Δείπνο Βασιλισσών αρχικά είναι μια  φρέσκια μαύρη κωμωδία, ευχάριστη, χαρούμενη, με γρήγορο ρυθμό, γεμάτη γέλιο και ανατροπές. Έχει σκηνοθετηθεί βασιζόμενη στο γκροτέσκο με σαφείς αναφορές στον παλιό σουρεαλιστικό ελληνικό κινηματογράφο. Τρείς φίλες  από τα παλιά αναγκάζονται να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι , εκεί ήδη βρίσκεται ο συγκάτοικος της μίας  ,το καρέ έρχεται να κουμπώσει η μητέρα της άλλης και αναμένουν ακόμα μια άφιξη που μάλλον θα τους βάλει φωτιές για τα καλά…  Εγώ υποδύομαι την Κλεοπάτρα την οικοδέσποινα του σπιτιού που λαμβάνει χώρα το έργο , την οποία έχει χωρίσει ο πλούσιος σύζυγό της και για εκείνη έχει έρθει η καταστροφή του κόσμου η τουλάχιστον έτσι νόμιζε μέχρι να γίνει η εισβολή των υπολοίπων… 

Ποιά κοινά και ποιές διαφορές έχει η Κλεοπάτρα με την Χριστιάννα;

Τη λατρεύω την Κλεοπάτρα . Έχω πει ότι υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσα να ήμουν εγώ σε μεγαλύτερη ηλικία. Έχουμε αρκετές διαφορές εκείνη είναι υλίστρια κάτι που εγώ δεν το έχω καθόλου . Δέχεται να συμβιβαστεί να είναι σε μια τελειωμένη σχέση μόνο και μόνο για να μη χάσει την οποία άνεση της προσφέρει πράγμα που επίσης για μένα είναι απαγορευτικό. Είναι όμως η πιο πιστή φίλη πράγμα που με χαρακτηρίζει εμένα απόλυτα προσπαθώ πολύ για τους ανθρώπους που έχω στη ζωή μου. Είναι δοτική και κείνη με ένα δικό της τρόπο που μπορεί να μην τον εκφράζει με λόγια αλλά το βλέπεις στη συναναστροφή της με τους άλλους χαρακτήρες κάπως έτσι συμβαίνει και μαζί μου. Είναι απρόβλεπτη στις αντιδράσεις τις και έντονη όπως και εγώ. 

Δεύτερη χρονιά, επιτυχημένη και αυτή όπως όλα δείχνουν γα το Δείπνο που σερβίρεται κάθε Πέμπτη βράδυ στο θέατρο ΠΚ. Τι έχει αλλάξει από το πρώτο ανέβασμα; Τι διαφορετικό θα δούμε στη σκηνή;

Έχει αφαιρεθεί ο ρόλος του μέντιουμ από το πρώτο ανέβασμα και έχει προστεθεί ο ρόλος της Μπέμπας της Μητέρας της Αμαλίας ( Καίτη Βαρβαρέσου ) η οποία με τις βιτριολικές ατάκες της χαρίζει στιγμές απείρου γέλιου. Επίσης στην οικογένεια του Δείπνου γιατί μετά από δύο χρόνια οικογένεια μας λες πια. Έχουν έρθει καινούριοι και πολύ αξιόλογοι συνάδελφοί , πολύτιμοι συνεργάτες και φίλοι όπως η Ζωή Χριστοδουλάκη στο ρόλο της Ελισάβετ και ο Λεωνίδας Μικρόπουλος  στο ρόλο του άρτι αφιχθέντα από το Παρίσι Κάρολου , που ήρθαν και κούμπωσαν όπως έπρεπε για αυτή τη δεύτερη χρονιά και τη καινούρια version του Βαλεντίνου Τσίλογλου.

Ποιό το πρώτο πράγμα που κοιτάς σε μια συνεργασία;

Δίνω τεράστια σημασία στους συνεργάτες και στο το ενέργεια θα μου βγάλει κάποιος . Αρχικά θα δω αν αυτό το οποίο μου προταθεί μου ταιριάζει και με εκφράζει αλλά σίγουρα η χημεία ,η καλή συνεργασία και ο αλληλοσεβασμός είναι αυτό που σίγουρα θα με κάνουν να πω ότι χάρηκα για την επιλογή μου . 

Αν σου δινόταν η ευκαιρία να επιλέξεις έναν ρόλο που δεν έχεις υποδυθεί μέχρι σήμερα, ποιός θα ήταν και γιατί;

Θα ήθελα πολύ (θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος) όταν μεγαλώσω λίγο  και ωριμάσω αρκετά ακόμα υποκριτικά να υποδυθώ την Κυρία Βενάμπλ από το έργο του Τενεσί Ουίλιαμς  « Ξαφνικά Πέρυσι το Καλοκαίρι » . Είναι ένας ρόλος που είναι κόντρα  που με εξιτάρει  και με ιντριγκάρει ιδιαίτερα . 

Σε ένα τέλειο Δείπνο ποιές τρείς γυναίκες θα προσκαλούσες και γιατί;

Έχω πολλές Σπουδαίες γυναίκες στο μυαλό μου.  Αφού έχω μόνο τρεις επιλογές θα σου έλεγα  την Μάργκαρετ Φούλερ , την Μητέρα Τερέζα και την Κοκό Σανέλ . Θα αναρωτηθεί κάποιος που ξέρει ποια η σύνδεση… Η απάντηση είναι η εξής έχουν τα τρία στοιχεία εντελώς διαφορετικά που συνθέτουν τη δική μου προσωπικότητα και ένα κοινό όραμα να αλλάξουν η κάθε μία από την θέση της τον κόσμο η έστω να κάνουν την αρχή για την αλλαγή. Μαγεύομαι από τέτοιες προσωπικότητες οπωσδήποτε θα ήθελα όχι μόνο ένα Δείπνο αλλά ημέρες πολλές να συζητώ ατελείωτα μαζί τους. Όπως και με αρκετές άλλες . 

Έχεις μετανιώσει για κάποια συνεργασία σου μέχρι σήμερα; Είτε που έκανες, είτε που δεν έκανες.

Δεν μετανιώνω με την έννοια του ότι από όλα κάτι παίρνεις ένα μάθημα η ένα δώρο. Έχω πάρει αρκετά μέχρι τώρα στα χρόνια αυτά και μαθήματα και δώρα. Μετανιώνω μόνο για την αδράνεια που έδειξα κάποια στιγμή από σεβασμό και ενώ έπρεπε να πω κάποια πράγματα να βροντήξω την πόρτα και να φύγω δεν το έκανα αλλά αργότερα κατάλαβα ότι το μόνο που ενόχλησε το συγκεκριμένο άνθρωπο ήταν ότι εγώ προχωρούσα πέρα από το δικό του χώρο και δυνατότητες.. Δεν έχω μάθει να απαντώ στην κακία με κακία όμως. Απλά τώρα πια λέω .. Κοίτα με ! 

Μελλοντικά σχέδια;

Μου έχουν προτείνει αρκετά όμορφα πράγματα για την ερχόμενη χρονιά θέλω να σκεφτώ προσεκτικά  το επόμενο βήμα μου . Γι ' αυτό θα μου επιτρέψετε προς το παρόν να μην πω κάτι.  

Του Γιάννη Σεβαστίκογλου

Σχόλια