"Η Αφροδίτη με τη γούνα" στο Θέατρο Άνεσις

 

Ένα έργο που υπενθυμίζει ότι η σεξουαλικότητα πάνω από όλα είναι μια πνευματική κατάσταση: και αυτά που λαχταράει το πνεύμα δεν εξηγούνται πάντοτε λογικά, απλά βιώνονται!

Η Happy Productions παρουσιάζει στο Θέατρο Άνεσις, σε σκηνοθεσία Θανάση Κουρλαμπά, το αριστούργημα του Λέοπολντ Φον Ζάχερ-Μαζόχ «Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΕ ΤΗ ΓΟΥΝΑ» (Venus im Pelz), σε μετάφραση Νικολέτας Κοτσαηλίδου, εικαστική επιμέλεια Γιάννη Μετζικώφ και πρωτότυπη μουσική Γιάννη Οικονόμου.

Στο βραβευμένο έργο του Μαζόχ, γραμμένο το 1870, παρακολουθούμε την ερωτική σχέση του Σεβερίν (Θανάσης Κουρλαμπάς), ενός γοητευτικού γαιοκτήμονα, με την Βάντα (Αμαλία Νίνου), μια εικοσιτετράχρονη χήρα. Η εκρηκτική συνάντησή τους σε ένα απομονωμένο θέρετρο των Καρπαθίων θα γίνει το πεδίο μάχης ενός οριακού έρωτα.

Ο Σεβερίν φαντασιώνεται την Βάντα στο ρόλο της πανέμορφης, ψυχρής, αυταρχικής Αφροδίτης, μιας ιδεατής γυναίκας αφιερωμένης στο κυνήγι της ηδονής. Την παρασύρει σ' ένα παιχνίδι ψυχολογικής και φυσικής βίας, ξυπνώντας μέσα της την επιθυμία για επιβολή. Σταδιακά και με δική του παρότρυνση μετατρέπεται σε πιστό υπηρέτη της εκχωρώντας της το δικαίωμα να αποφασίζει για οτιδήποτε τον αφορά, να τον κακοποιεί ψυχολογικά και να τον βασανίζει σωματικά.

Αντίπαλον δέος του Μαρκήσιου Ντε Σαντ, πολέμιος του αντισημιτισμού, υπέρμαχος του φεμινισμού, απλώς ηδονιστής ή ένας παρεξηγημένος λογοτέχνης, ο Λέοπολντ φον Ζάχερ Μαζόχ γράφει ένα έργο που, ενάμιση αιώνα αργότερα, συνεχίζει να σοκάρει με την σκληρότητα και την απλότητά του. Η Αφροδίτη με την Γούνα όμως, δεν είναι μόνο μία ιστορία ηδονής και πόνου. Είναι κυρίως μία ιστορία οριακού πάθους και αγάπης. Και όπως κάθε τέτοια ιστορία και στην αληθινή ζωή, θέτει τους ήρωες της σε μία δίνη και τους αφήνει έρμαια απέναντι στην τρικυμία του αδηφάγου αλλά και πολύτιμου Έρωτα.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μαζόχ «δάνεισε» το όνομά του στη λέξη μαζοχισμός (το 1893, προς έκπληξη και μάλλον δυσαρέσκεια του συγγραφέα, ο ψυχίατρος Ρίχαρντ φον Κραφτ-Έμπιγκ έχοντας την Αφροδίτη στο επίκεντρο, δημιουργεί τον όρο «μαζοχισμός»), ούτε ότι οι Velvet Underground είχαν τραγούδι στο ιστορικό τους ντεμπούτο το 1967 με τίτλο Venus in furs, ούτε φυσικά ότι ο Ρόμαν Πολάνσκι γύρισε ταινία βασισμένη στους διαλόγους του βιβλίου το 2013…

 Διανομή:
·Θανάσης Κουρλαμπάς
·Αμαλία Νίνου

 Συντελεστές:
·Συγγραφέας: Λέοπολντ φον Ζάχερ Μαζόχ
·Σκηνοθεσία: Θανάσης Κουρλαμπάς
·Μετάφραση: Νικολέτα Κοτσαηλίδου
·Θεατρική διασκευή: Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Σπύρος Κυριαζόπουλος
·Εικαστική Επιμέλεια/Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
·Μουσική: Γιάννης Οικονόμου
·Σχεδιασμός φωτισμών: Αργύρης Θέος
·Βοηθός σκηνοθέτη: Ελπίδα Νικολάου
·Επιστημονικός σύμβουλος: Χάρης Μωρίκης
·Επιμέλεια ηλεκτρονικού προγράμματος: Ηλέκτρα Μαγγίνα
·Επιμέλεια μαλλιών: Κωνσταντίνος Κολιούσης
·Φωτογραφίες / Trailer: Πάτροκλος Σκαφίδας
·Γραφιστική Επιμέλεια: Σπύρος Μάης, Μάριος Γαμπιεράκης (Μαύρα Γίδια)
·Επικοινωνία: Μαρκέλλα Καζαμία
·Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννης Παντελίδης
Παραγωγή: Happy Productions

Παραστάσεις: Δευτέρα 21:00, Τρίτη 21:00

Διάρκεια Παράστασης: 100 λεπτά (+ διάλειμμα 10 λεπτών)

Πρεμιέρα: Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Τιμές Εισιτηρίων: Ζώνη Α: 18€, Ζώνη Β: 15€
Νέοι έως 25 ετών-Άνεργοι–Πολύτεκνοι-ΑΜΕΑ: 15€
Ομαδικά Εισιτήρια: 10€ (στο τηλέφωνο 210 0080900)

Θέατρο Άνεσις: Λεωφόρος Κηφισιάς 14, Αθήνα Αμπελόκηποι
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210-0080900, 210-3625119, 210-7718943
Πρόσβαση στο Θέατρο Άνεσις
·Μετρό: Στάση Αμπελόκηποι
·Λεωφορείο: 550, Α7, Β5, Ε14
·Parking: Κομοτηνής 2, Μενεμένη 11526 (2' περπάτημα από το θέατρο με χρέωση 5€)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
α. Ηλεκτρονικά:
β. Τηλεφωνικά:
·210 0080900: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00
·210-3625119 & 210-7718943: Δευτέρα έως Κυριακή 09:00-21:00
γ. Στα γραφεία της Happy Productions: Μεσογείων 326, Αγία Παρασκευή (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)
δ. Στα ταμεία του Θεάτρου Άνεσις: Λεωφόρος Κηφισιάς 14, Αμπελόκηποι (Δευτέρα έως Κυριακή 17:00-21:00)
ε. Στο Δίκτυο καταστημάτων VIVA (www.vivapayments.com/el-gr/network)
email: info@happyproductions.gr
Instagram 1: happyproductions greece

Σχόλια