Βασίλης Βουτετάκης: "Για μένα ο έρωτας είναι κάτι μαγικό"

 



O ηθοποιός Βασίλης Βουτετάκης μιλάει στο Theater Stage για την παράσταση «Έρωτας -κόκκινο φιλί- κεφάλαιο III» που παρουσιάζεται στο Θέατρο Nous. Ένα ερωτικό θρίλερ στο οποίο πρωταγωνιστεί, υπογράφει τη διασκευή και τη σκηνοθεσία.

Αυτή την εποχή ανεβάζετε την παράσταση « Έρωτας -κόκκινο φιλί- κεφάλαιο III» στο Θέατρο Nous. Θα μας πεις δύο λόγια γι αυτήν;

Πρόκειται για μια παράσταση που αφορά τον έρωτα και την γυναικεία κακοποίηση. Πως μεταφράζεται ο έρωτας στην καλή και κακή του εκδοχή και πως μπορεί να γίνει κακοποιητικός για χάρη μιας Ιουλιέτας που διεκδικούν δύο Ρωμαίοι. Ο συνειρμός με το έργο του William Shakespeare έρχεται να αποκαλυφθεί στο τι τελικά σημαίνει το Κόκκινο Φιλί

Μίλησέ μας για το ρόλο σου στην παράσταση.

Ο ρόλος μου είναι κόντρα σ αυτό που είμαι ως άνθρωπος αλλά κάθε φορά με συναρπάζει το να μπαίνω σε μονοπάτια που δεν είμαι εγώ. Πρόκειται για έναν άνθρωπο χωρισμένο σε δυο προσωπικότητες που εξαρτιόνται από το πως βιώνουν τον έρωτα τους. Άλλοτε με την καλή και άλλοτε με την κακή εκδοχή.

Πως ξεκίνησε η ιδέα της σειράς των τριών κεφαλαίων ;

Η ιδέα ξεκίνησε ότι κάθε φορά θέλουμε ως ομάδα να καταπιανόμαστε με διαφορετικά θέματα και να τα παρουσιάζουμε στο κοινό χωρίς καμία κριτική θέση αλλά ούτε και σχολιαστική. 
Σκοπός είναι η ρεαλιστική τους μορφή αλλά με τον πιο ωμό και βίαιο τρόπο και τα συμπεράσματα δικά σας.


Πως δημιουργήθηκε η ομάδα Mirakuru;

Η καλλιτεχνική ομάδα “Mirakuru” δημιουργήθηκε από την ανάγκη μας για δημιουργία και από την όρεξη μας για δουλειά. Έτσι μετά την καραντίνα που άνοιξαν τα θέατρα ξανά, δεν υπήρχαν ακροάσεις κτλ και εμείς ότι είχαμε βγεί από την σχολή εκείνη την περίοδο. Επομένως αποφασίσαμε να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας. Είχα εγώ μια ιδέα και την ανάγκη να σκηνοθετήσω, το είπα στον συνεργάτη μου και φτιάξαμε μια παράσταση που αφορούσε την ζωή και τον θάνατο που την αφιέρωσα στην μητέρα μου που έγινε Άγγελος

Η ενασχόληση σου με το θέατρο ήταν πάντα το όνειρο σου; Θα έκανες κάτι άλλο στη ζωή σου πέρα από αυτό;

Έχω βρει τι θέλω να κάνω στην ζωή μου. Έχω σπουδάσει οικονομικά εκτός από υποκριτική, δουλεύω από τα 18 μου ασταμάτητα και χαίρομαι που έχω καταλάβει τι θέλω να κάνω στην ζωή μου. Και αυτό είναι το θέατρο μαζί με όλα τα υπόλοιπα παραθεατρικά που περιλαμβάνει. Το πετύχω δεν το πετύχω είμαι έτοιμος να το ζήσω, να το προσπαθήσω και όπου βγει.

Πόσο απαιτητικό ήταν να προσαρμόσεις σκηνοθετικά το έργο στη μικρή σκηνή του θεάτρου Nous ;

Με το θέατρο Nous - Creative Space  είναι η δεύτερη φορά που συνεργαζόμαστε και έχουμε μια άψογη συνεργασία. Έτσι ξέραμε ότι από πέρυσι που κάναμε την παράσταση μας εκεί, ότι και την νέα παράσταση σ’ αυτό το θέατρο θέλουμε να την κάνουμε. Άρα από σκηνοθετικής άποψης το είχα ήδη δουλεμένο στο μυαλό μου το πως θα στηθεί η δουλειά μας στον συγκεκριμένο χώρο

Τι είναι για σένα ο έρωτας ;

Για μένα ο έρωτας είναι κάτι μαγικό. Είναι κάτι που σε κάνει να νιώθεις μοναδικά συναισθήματα καθώς ξυπνάει το παιδί μέσα σου. Και όταν λέω παιδί, το λέω από την άποψη της φαντασίας που έχουν τα παιδιά ώστε να πλάσουν έναν κόσμο μαγικό και να ζήσουν μέσα σ αυτόν. Έτσι και εγώ φτιάχνω το δικό μου συννεφάκι και είμαι πολύ επιλεκτικός με ποιον άνθρωπο θέλω να το ζήσω.   
Τουλάχιστον εγώ έτσι θέλω να ζω τον έρωτα. Μοναδικά. Σαν σε ταινία. Έτσι μου αρέσει.

Επιμέλεια Γιάννης Σεβαστίκογλου

Σχόλια